آفرتو، کد تخفیف خرید آنلاین

سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربر در آفرتو

در آفرتو همانند بسیاری از سرویس دهنده ها، سایت های تخفیف و خدمات آنلاین، جهت بهبود کیفیت، ارائه پیشنهاد مطابق با سلیقه کاربران و همچنین جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، داده هایی از کاربران اپلیکیشن و وبسایت نزد ما ذخیره میشوند. که در ادامه به شرح این موارد و اینکه چه اطلاعاتی را به چه دلیل جمع آوری می کنیم خواهیم پرداخت.

کدام اطلاعات را جمع آوری می کنیم؟ و چرا؟

  1. هنگامی که شما در آفرتو ثبت نام می کنید، مشخصات ورودی یعنی نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل و شماره تماس خود را اختیار آفرتو قرار میدهد و درصورت درخواست ثبت کسب و کار خود و انجام احراز هویت و تایید مالکیت آن، اطلاعات تکمیلی را نیز ارسال خواهید کرد. پس از ثبت نام در آفرتو شما به عنوان کاربر آفرتو شناخته خواهید شد و تمامی اطاعاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید نزد ما باقی خواهد ماند.
  2. ما در آفرتو اطلاعاتی مانند IP شما، اطلاعات کوکی ها، اطلاعات مرورگر، نوع دستگاه، و در اپلیکیشن موبایل شناسه دستگاه شما، مقالات، پیشنهادات و صفحات مشاهده شده توسط شما در آفرتو را نگهداری می کنیم. بخشی از این اطلاعات به منظور نمایش تبلیغات به شما و شخصی سازی نمایش پیشنهاد ها و تخفیف ها به شما مورد استفاه قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که این اطلاعات در اختیار سازمان ها و افراد غیر از آفرتو قرار نخواهند گرفت.
  3. جمع آوری اطلاعات بخش دوم جهت عملکرد بهتر سایت و اپلیکیشن ضروری است. همچنین درصورت جعل هویت فرد، سوء استفاده از اطلاعات افراد و ساخت اکانت فیک با هویت دیگری یا کسب و کار ها و انجام تخلف ،امکان پیگری این موارد به شکل راحت تری وجود خواهد داشت.

همانگونه که گفته شد آفرتو اطلاعات کاربران خود را با دیگری به اشتراک نمی گذارد مگر در شرایطی که اعمال کاربر برخلاف قوانین آفرتو و قوانین حاکم بر کشور باشد و شاکی ای نسبت به اعمال کاربر وجود داشته باشد.

 

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

  1. امکان ویرایش و تغییرات اطلاعات شخصی شما در آفرتو تا قبل از احراز هویت میسر می باشد و می توانید هر زمان  که خواستید نسبت به اعمال تغییرات آنها اقدام کنید.
  2. در آفرتو امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد و تنها می توانید درخواست غیر فعال کردن حساب خود را در قالب تیکت از فرم درخواست ها در صفحه تماس با آفرتو برای مدیر سیستم ارسال کنید.
  3. اطلاعات حساب و کسب و کارهایی که احراز هویت و مالکیت آنها تایید شده به هیچ عنوان قابل حذف شدن نیستند.

محدودیت سطح دسترسی به اطلاعات

  1. دسترسی به اطلاعات در آفرتو برای همه کارکنان مقدور نیست و تنها پشتیبانان حساب کاربری شما و مدیران سیستم به کلیه اطلاعاتان دسترسی خواهند داشت.
  2. تمامی رمز های عبور تعریف شده توسط شما به صورت رمز شده در پایگاه داده های ما ذخیر و نگهداری شده اند و در صورتی که از OTP برای ورود استفاده می کنید، سطح امنیت حسابتان در بالاترین حد خواهد بود.
  3. تمامی اطلاعات حساب کاربران آفرتو بصورت امن نگهداری و مانیتور میشوند.

خبرنامه آفرتو

  1. با عضویت در آفرتو شما بصورت خودکار در لیست خبرنامه ما اضافه خواهید شد تا آخرین تخفیف ها و اخبار آفرتو را دریافت کنید. 
  2. درصورتی که تمایل به دریافت این موارد ندارید می توانید از گزینه لغو اشتراک در ایمیل ها یا پیامک استفاده کنید.

اطلاعات تماس با ما

جهت تماس با آفرتو از راه های زیر تماس بگیرید

ایمیل پشتیبانی کاربران : support@offerto.i