آفرتو، کد تخفیف خرید آنلاین

چطور با ارائه تخفیف، مشتریان رقبا را جذب کنیم؟

نوشته شده در: 21 دی 1402
جذب مشتری رقبا با کد تخفیف

کسب‌وکارها در دنیای امروز با رقبای بسیار زیادی روبرو هستند و برای جذب مشتریان باید در یک مسابقه بی‌پایان شرکت کنند. روش‌ها و ابزارهای زیادی برای جذب مشتریان رقبا و کنار زدن آن‌ها وجود دارد که ترفندهای بازاریابی و یا استفاده از دیجیتال مارکتینگ از محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. اما یکی از موثرترین و خاص‌ترین این روش‌ها، استفاده از کدهای تخفیف و ارائه آن‌ها به مشتریان رقبا است. در واقع، با استفاده از این ترفند، مشتریان ترجیح می‌دهند که خدمات یا محصولات مشابه را از کسب‌وکار شما با قیمت پایین‌تر خریداری کنند. در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید با ارائه تخفیف، مشتریان رقبایتان را جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

چرا ارائه تخفیف برای کسب‌وکار ما مفید است؟

چرا ارائه تخفیف برای کسب‌وکار ما مفید است؟

دلایل زیادی وجود دارد که کسب‌وکارها به سراغ ارائه کد تخفیف به مشتریان رقبای خود می‌روند. در واقع، این ترفند در نهایت به افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر منجر خواهد شد و یک ترفند تضمینی به‌شمار می‌آید. در ادامه مزایای جذب مشتری با کد تخفیف را بررسی می‌کنیم:

  • افزایش شهرت کسب‌وکار شما: ارائه تخفیف به مشتریان می‌تواند تصویر و شهرت برند شما را بهبود بخشد. به‌خصوص زمانی که شما تخفیف‌های خود را برای جامعه هدفی خاص در نظر بگیرید. برای مثال، در اوایل همه‌گیری کرونا برخی برندها کدهای تخفیفی را مخصوص کادر درمان در نظر می‌گرفتند. این کار باعث می‌شد که تصویر برند آن‌ها در میان جامعه پزشکی و مردم عادی، به تصویری ارزشمند تبدیل شود.
  • افزایش فروش: قطعا اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت جذب مشتری با کد تخفیف، افزایش فروش است. اما باید گفت که با استفاده از بازاریابی کد تخفیف، شما می‌توانید به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم فروش خود را افزایش دهید. به این شکل که مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات دارای تخفیف به فروشگاه شما مراجعه می‌کنند و این امر می‌تواند باعث شود که آن‌ها محصولات بدون تخفیف شما را نیز خریداری کنند.
  • جذب مشتریان رقبای اصلی: اگر می‌خواهید در مسابقه بی‌پایان با رقبای خود برنده شوید، باید مشتریان آن‌ها را به شکل اصولی و ماندگار جذب کنید. یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه استفاده از کدهای تخفیف است. چرا که مشتریان در نهایت اهمیت بسیار زیادی به قیمت یک محصول و خدمت می‌دهند و به سراغ گزینه‌ای می‌روند که بتوانند آن را با قیمت ارزان خریداری کنند.
  • افزایش وفاداری مشتریان فعلی: در کنار جذب مشتریان رقبا، بازاریابی کد تخفیف می‌تواند باعث افزایش وفاداری مشتریان فعلی شما نیز شود. درواقع، مشتریان فعلی شما با استفاده از تخفیف‌ها، وفاداری بیشتری به برندتان خواهند داشت و در آینده از شما خرید خواهند کرد.

چگونه به مشتریان خود کد تخفیف بدهیم؟

چگونه به مشتریان خود کد تخفیف بدهیم؟
  • تا اینجا با مزایای بازاریابی کد تخفیف برای کسب‌وکارها آشنا شدیم. اما احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه می‌توان کدهای تخفیف را به مشتریان فعلی و مشتریان رقبا ارائه داد و آن‌ها را جذب کرد؟ بهترین گزینه در این زمینه، استفاده از خدمات یک سایت کد تخفیف حرفه‌ای است. آفرتو به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم:
  • امکان ارائه انواع کد تخفیف در آفرتو وجود دارد: شما می‌توانید در آفرتو کدهای تخفیف مناسبتی، دسته‌بندی‌شده و اختصاصی هر خدمت یا حتی برند را برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید. در نتیجه می‌توانید بسته به شرایط و استراتژی‌های بازاریابی خود، کدهای تخفیف مناسبی داشته باشید.
  • آفرتو روی پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است: با توجه به این که اپلیکیشن آفرتو در پلتفرم‌های اندروید و iOS قابل دسترس است. شما با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید به “طیف گسترده‌ای” از مشتریانتان کد تخفیف ارائه دهید.
  • آفرتو خدمات برندسازی برای فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد: در کنار استفاده از خدمات آفرتو در زمینه کد تخفیف، این مجموعه می‌تواند در برندسازی کسب‌وکار شما نیز مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.
  • پروموت دوره‌ای کسب‌وکار شما: کسب‌وکارها در صفحه اول وب‌سایت آفرتو به‌صورت دوره‌ای ارائه می‌شوند که گزینه مناسبی برای در نظر گرفتن کدهای تخفیف مناسبتی و یا برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی است.
  • امکان استفاده از جایگاه‌های تبلیغاتی: شما می‌توانید از جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت آفرتو برای تبلیغ کدهای تخفیف فروشگاه خود استفاده کنید. با توجه به ترافیک بالای وب‌سایت و اپ این مجموعه، تخفیف‌های کسب‌وکار شما به‌خوبی در صفحه اول وب‌سایت آفرتو قابل مشاهده هستند.

آفرتو؛ انتخاب اول کسب‌وکارها برای ارائه کد تخفیف به مشتریان

وبسایت ارائه کد تخفیف آفرتو

بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ مانند اکالا، اسنپ شاپ، دیجی کالا، خانومی و… از خدمات مجموعه آفرتو برای ارائه کدهای تخفیف به مشتریان خود استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، کسب‌وکارهای کوچک نیز با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانند مشتریان رقبای بزرگ و کوچک خود را با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن جذب کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که درخواست همکاری خود را از طریق فرم موجود در صفحه تماس با آفرتو برای ما ارسال کنید تا بازاریابی کد تخفیف خود را آغاز و فروش خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌های بلاگ آفرتو
پیشنهاد برای تو