بی برو و برگرد می توان گفت که فروشگاه دیجی کالا بزرگترین مارکت پلیس آنلاین در ایران و خاورمیانه است. فروشگاهی که از شیر مرغ تا جان آدمی در آن پیدا میشود و تنوع کالا هایش به بیش از 2 میلیون می رسد. قطعا تامین این تعداد نوع کالا در یک فروشگاه آنلاین بدون حضور تامین کنندگان عمده و خرد میسر نیست. به همین خاطر بهترین فروشندگان انواع کالا در دیجی کالا مسئولیت تامین اقلام مورد نیاز شما را بر عهده دارند.
از محصولات سوپر مارکتی تا گوشی و لباس
در دیجی کالا هر چیز که بخواهید یافت می شود. از انواع گوشی موبایل و تبلت و لب تاپ گرفته تا لباس و اکسسوری، لوازم خانگی و حتی محصولات سوپرمارکتی و گوشت و مرغ. در آفرتو باما همراه باشید تا هیچ محصولی رو از دیجی کالا بدون تخفیف نخرید.
خرید با کد تخفیف از دیجی کالا
وقتی میتوانید برای خرید خودتان هزینه کمتری بکنید، دلیلی ندارد که بخواهید این فرصت را از دست بدهید. پس کد تخفیف دیجی کالا و سایر تخفیفها را از دست ندهید. این واژه از گذشته تا به امروز به بخش جدایی ناپذیری از معاملات در هر نقطه از جهان تبدیل شده است. خرید و فروشهای کوچکی در حد خرید یک کالای ارزان قیمت و یا در معاملات بزرگی مانند خرید یک خانه و یا حتی یک کارخانه خریدار از فروشنده انتظار تخفیف داشته و فروشنده نیز قبل از معامله خود را برای درخواست مشتری آماده میکند. در این مطلب به تخفیف و به صورت خاص، کد تخفیف دیجی کالا نگاهی خواهیم کرد.
بنها و کدهای تخفیف از کجا آمدهاند؟
شاید از زمانی که معاملات به صورت پایاپای انجام میشد و پولی وجود نداشت را بتوان زمان به وجود آمدن تخفیف دانست. در آن زمان فردی ممکن بود سبزیجات خود را با تخم مرغهای فرد دیگری معامله کند. در این میان کسی که میتوانست حجم بیشتری را از طرف مقابل دریافت کند، تخفیف گرفته بود. اما با گذشت زمان و تغییرهایی که در دنیا ایجاد شد، اقتصاد و روش معاملات نیز تغییر کرد و در نتیجه تخفیف نیز به شکل دیگری درآمد.
دلیل تخفیف دادن فروشگاهها چیست؟
برای سالهای زیادی تخفیف تبدیل به یک تشکر پس از خرید تبدیل شده بود. یعنی فروشنده پس از اینکه یک مشتری چند بار از او خرید میکرد در صورت خرید بعدی، قیمت محصول خود را کمتر اعلام میکرد و در واقع از خرید پی در پی مشتری تشکر و قدردانی میکرد. اما این روش نیز کافی نبود و هرچند که هنوز هم این روش برای تخفیف دادن رایج بود، تخفیف برای خرید بعدی مطرح شد.
کد تخفیف دیجی کالا در برخی از موارد از نوع تخفیف در خرید بعدی است، تخفیف در خرید بعدی به این معنی است که شما امتیازی پیدا خواهید کرد تا خرید بعدی خود را ارزانتر انجام بدهید. بنهای تخفیف این گونه به وجود آمدند. فروشندگان به بعضی از افراد پس از اینکه خریدشان را انجام میدادند، بنهایی هدیه میدادند که اعتباری برای خرید بعدی آنها بود. این روش هم قدردانی از خرید کنونی مشتری بود و هم روشی برای تشویق او به خرید بعدی؛ درست مثل ارائه کد تخفیف غیر اول دیجی کالا.
کاربردهای کد تخفیف دیجی کالا و سایر موارد مشابه
اما امروزه تخفیفها، بنهای تخفیف و در دنیای دیجیتال، کدهای تخفیف کاربردهای فراوانتری برای فروشندگان و ارائه کنندگان محصولات و خدمات دارد، کد تخفیف دیجی کالا نیز از این دسته تخفیفها است. فروشندگان سعی میکنند تا با کدهای تخفیف به چند هدف با یک اقدام دست پیدا کنند.
بعضی از کدهای تخفیف برای قدردانی از خرید فعلی و احترام به مشتریان است. بعضی دیگر از کدهای تخفیف نیز برای دعوت به خرید بیشتر است. اما بعضی از کدهای تخفیف نیز وجود دارند که برای معرفی یک برند، محصول و یا فروشگاه حضوری یا آنلاین استفاده میشود. مثلا وقتی دیجی کالا گروه محصولات جدیدی را تامین میکند، برای اینکه مشتریان به خرید این محصولات روی بیاورند، از کدهای تخفیف استفاده میکند. کد هایی چون کد تخفیف خرید اول دیجی کالا و…
کاربرد کد تخفیف دیجی کالا برای مشتریان
اما در حالت کلی باید گفت استفاده از انواع کدهای تخفیف، با هر نوع از برنامه بازاریابی که باشد، برای مشتریان امتیاز ویژهای است که نباید استفاده از آن را نادیده بگیرند. حالا نکته اینجاست که کدهای تخفیف را از کجا میتوانیم به دست بیاوریم؟ ما در آفرتو این کدها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. شما میتوانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن ما از بیشترین کد تخفیف دیجی کالا من جمله کد تخفیف دیجی کالا خرید اول و سایر مراکز معتبر ارائه کننده کالا و خدمات مطلع شده و آنها را در خریدهای خود استفاده کنید.
سوالات رایج