آفرتو، کد تخفیف خرید آنلاین

یکسال با شما در آفرتو سپری شد

نوشته شده در: 2 فروردین 1402
آفرتو در 1401-1402

پیش از هر چیز فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1402 را در آفرتو به شما تبریک عرض می کنیم و سالی متفاوت در جهت شادی، موفقیت و سلامتی را برایتان آرزومندیم.

سال 1401 هم با تمام بدی ها و شاید اندکی هم از خوبی هایش سپری شد. سالی بسیار پر چالش و خسته کننده برای کسب و کار های آنلاین و استارتاپ های کشور. ما همچنان امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم همپای دیگر همکاران خود با کمترین چالش و مشکلات مسیر خود را ادامه دهیم و میزبان برندها و کاربران بیشتری باشیم.

کد تخفیف فروشگاه ها در آفرتو

اکنون ده ها فروشگاه و استارت آپ در آفرتو حضور دارند و شما کاربران عزیز می توانید در هر زمانی کد تخفیف ، کوپن تخفیف و هدیه آن ها را دریافت کنید. تعداد فروشگاه هایی که در سال 1402 به آفرتو خواهند پیوست به بیش از 100 مورد خواهد رسید.

آشنایی با خدمات آفرتو به فروشگاه ها

اگر تا کنون با آفرتو آشنا نشدید کافی است به صفحه درباره آفرتو مراجعه کنید و درصورتی که مالک برند و فروشگاه آنلاینی هستید میتوانید از طریق صفحه تماس باما درخواست حضور خود را در وبسایت و اپ ما ثبت کنید. آفرتو پلتفرم ارائه رایگان کد تخفیف و پیشنهاد خرید فروشگاه های آنلاین به کاربران ایرانی است. فرقی ندارد که صرافی ارز دیجیتال هستید یا مارکت پلیس، در حوزه گردشگری فعالیت می کنید یا فروش لباس، OFFERTO.IR در هر حالت میزبان شما است اما فقط در صورتی فروشگاه شما شرایط لازم را داشته باشد.

مزایای حضور در آفرتو چیست؟

مهم ترین مزیت حضور شما به عنوان فروشگاه در آفرتو حضور در صفحه اول نتایج گوگل است، از این رو بیشتر توسط کاربران دیده خواهید شد. همچنین با داشتن لندینگ خود میتوانید هر زمانی نسبت به ارائه کد تخفیف و آفر ها خود اقدام کنید یا آن را به تیم آفرتو بسپارید. خدمات سئو و تولید محتوا همگی توسط آفرتو صورت میگیرد و کاملا رایگان خواهد بود.

علاوه بر این موارد امکان پرموت دوره ای بصورت بنری، پیامک و پوش مارکتینگ توسط آفرتو وجود خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر از تمامی خدمات آفرتو کافی است درخواست خود را از این طریق برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌های بلاگ آفرتو
پیشنهاد برای تو