هویت بصری جدید آفرتو: رنگ و لعابی تازه برای تخفیف‌های بیشتر

نوشته شده در: 7 شهریور 1403
تغییر هویت بصری آفرتو

آفرتو، پلتفرم پیشرو در ارائه کدهای تخفیف، هویت بصری خود را به‌روزرسانی و لوگوی جدیدی را معرفی کرده است. این تغییر هویت، نشان‌دهنده تعهد این پلتفرم به نوآوری و ارائه تجربه‌ای کاربرپسندتر به مشتریان است. شعار آفرتو همچنان “آفرتو، کد تخفیف برای تو” باقی مانده تا یادآور شود که تمرکز اصلی این پلتفرم بر ارائه تخفیف‌های جذاب به کاربران خواهد بود.

لوگو و رنگ و لعاب جدید آفرتو

لوگوی جدید آفرتو، تصویری مدرن و و جالب از یکی از المان‌های حوزه کاری این برند یعنی حوزه تخفیف خرید است. در این لوگو المان % (درصد) بیش از هر چیز توجه شما را جلب می‌کند. این لوگو با رنگ‌های شاد و پرانرژی بنفش گرادیانت، نمادی از هیجان و شادی خرید با تخفیف است. در طراحی جدید، از تایپوگرافی خلاق، ساده و خوانا با فونتی اختصاصی استفاده شده.

پالت رنگی برند آفرتو

ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز

همزمان با تغییر هویت بصری، آفرتو ویژگی‌های جدیدی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است:

  • گردونه شانس: کاربران می‌توانند با چرخاندن گردونه شانس، جوایز و تخفیف‌های ویژه‌ای را برنده شوند.
  • مسابقه فروشگاه‌ها: فروشگاه‌های آنلاین استارتاپ‌های حوزه فین تک و بانک‌های کشور می‌توانند در این بخش شرکت کنند و مسابقات و قرعه‌کشی‌های خود را به کاربران معرفی کنند.
  • ایردراپ: آفرتو امکان دسترسی به ایردراپ‌هایی صرافی داخلی و خارحی مطرح همراه با بازی‌های تلگرامی را برای تمامی کاربران علاقه‌مند به حوزه فراهم کرده.
  • خدمات سازمانی: تا پیش از این خدمات بصورت B2P در آفرتو صورت میگرفت. اما از این پس امکان دسترسی به تخفیف‌های ویژه برای سازمان‌ها و کارکنان آنها بصورت ویژه و اختصاصی در مدل B2B فراهم خواهد شد. به گفته پرهام سماوات بنیانگذار، و مدیر توسعه offerto این بخش از اواسط پاییز 1403 در اختیار مشتریان سازمانی با همکاری ده‌ها وندور قرار خواهد گرفت.
  • رابط کاربری جذاب تر: کارهای طراحی و پیاده سازی رابط کاربری آفرتو از زمستان 1402 آغاز و تا تابستان 1403 طول کشید. رابط کاربری جدید بصورت تدریجی با در نظر گرفتن تعامل و با هدف بهبود تجربه بهتر کاربران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

تعهد به نوآوری و تجربه کاربری

پرهام سماوات، مالک پلتفرم آفرتو، معتقد است که هویت بصری نو و ویژگی‌های جدید، به‌خوبی ارزش‌ها و اهداف این پلتفرم را منعکس می‌کند. او و تیمش بر تعهد خود به نوآوری و ارائه تجربه‌ای کاربرپسند به مشتریان تأکید می‌کنند. این تغییرات در وبسایت آفرتو و اپلیکیشن موبایل آن نیز قابل مشاهده خواهد بود.

تغییرات لوگوی آفرتو

آفرتو، پلتفرمی برای همه

آفرتو با ارائه مجموعه‌ای گسترده از کدهای تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین مختلف و ویژگی‌های جدید و جذاب، به دنبال آن است که به پلتفرمی برای همه افراد، از علاقه‌مندان به خرید آنلاین تا صاحبان کسب‌وکار و تیم‌های مارکتینگ، تبدیل شود. این پلتفرم با رابط کاربری ساده و آسان، امکان یافتن و استفاده از کدهای تخفیف و شرکت در فعالیت‌های هیجان‌انگیز را برای کاربران فراهم می‌کند. و در عین بروزترین ابزارهای مارکتینگ را در اختیار وندورهای خود قرار می‌هد و همواره پذیرای کسب و کارهای فعال بصورت پارتنرشیپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *